ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR :)

ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR :)

14 Haziran 2020 Pazar

Meduza Tobacco Berliner İncelemesi (Review)

Marka/Brand
Meduza Tobacco

Gramaj / Weight
100 gr 
250 gr
1 kg

Aroma / Flavour
Alman pastası
Berliner

Lüle / Hookah Bowl
Alpaca veya HJ lüle, HMD veya folyo-yanmaz
Alpaca or HJ bowl, HMD or foil

Kömür / Coal
Küp kömür

Yanma Eğilimi / Heat disposition
Düşük / Low

Puanlama / Score
Koku / Smell : 85
Aroma / Flavour : 80
İçim süresi / Longevity : 80
Duman / Smoke Density : 85
Ağırlık / Buzz : 80
Genel Değerlendirme / Overall : 82

Yorum / Comment 
Meduza markası üretim tesisi ya da merkezi Antalya'da bulunan yeni bir Türk markası. Son 1 ayda ürünleri piyasada dolaşmaya başladı ve fresh tatlardan ziyade daha çok tatlı aroma çeşitlerine sahipler. 5 çeşidi ve hepsini tek tek, yine karışım olarak denedim.

Berliner aroması konusunda arada kaldığımı belirtmeliyim dolayısıyla verdiğim puan zamanla değişebilir ama aromayı/içim performansını anlatmaya çalışayım. Öncelikle ben bu üründen HMD kullanımında verim alamadım, folyo üzeri çelik yanmazla ise yoğun bir aroma veriyor, bu sert geçiş yüksek ihtimalle tütünün ısı dayanımı ile ilişkilidir. Tütün kesimini çok beğenmedim açıkçası, şerbet oranı fena değil.

Berliner aromasına gelince, yiyenler bilir hamurlu, yağlı çok daha hafif olmayan bir tatlıdır, içim esnasında ağırlı olarak krema tadını hissediyorsunuz, arka tonlarda eklenen tatlarla da pasta tadı hissediliyor keza çilek aroması da tütüne yedilirmiş ve çilekli pasta tadına ulaşılmak istenmiş. Normalde bu tarz tatları çok sevmeme ve bu aromanın yoğun olmasına rağmen, 30 dakika sonrasında beni sıkmaya başladı, sonrasında Sweden Chocolate ile karıştırmaya başladım.

Fena değil, şans verebilirsiniz ama ilk düşüncem kesinlikle alın denilecek bir aroma değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder