ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR :)

ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR :)

26 Eylül 2017 Salı

Starbuzz Pirate's Cave İncelemesi (Review)


Marka/Brand
Starbuzz Tobacco

Gramaj / Weight
50 gr
100 gr
250 gr
1 kg

Aroma / Flavour
Misket limonlu margarita
Lime margarita

Lüle / Hookah Bowl
Seramik Lüle, Folyo ve Lotus 
Seramic Phunnel Bowl, Foil and Lotus

Kömür / Coal
Meşe kömürü veya küp kömür / oak coal or coconut coals

Yanma Eğilimi / Heat disposition
Düşük / Low

Puanlama / Score
Koku / Smell : 80
Aroma / Flavour : 90
İçim süresi / Longevity : 90
Duman / Smoke Density : 90
Ağırlık / Buzz : 80
Genel Değerlendirme / Overall : 83

Yorum / Comment 
Kutuyu açtığınızda sizi yeşil limon ve kola karışımına benzer bir koku karşılıyor, hemen hayal kırıklığına uğramayın :) Kola sevmeyen biri olarak uzun süre bu ürünü denememiştim ben de. İçerik olarak sarı limon olduğu da söylense de ben ağırlıklı olarak misket limonlu kokteyl tadı aldım. Kola hissi de arka plandaki kokteyl tadından geliyor. Yeşil limonu çok seven birisi olarak bu ürünü de beğendim ancak fiyat/performans olarak sadece yeşil limon tadı için adalya ice lime on the rocks daha iyi bir seçenek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder