ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR :)

ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR :)

20 Eylül 2017 Çarşamba

Starbuzz Tobacco Arabian Coffee İncelemesi (Review)


Marka/Brand
Starbuzz Tobacco

Gramaj / Weight
50 gr
100 gr
250 gr
1 kg

Aroma / Flavour
Arap kahvesi, (vanilya, çikolata?)
Arabian coffee

Lüle / Hookah Bowl
Seramik Lüle, Folyo ve Lotus 
Seramic Phunnel Bowl, Foil and Lotus

Kömür / Coal
Meşe kömürü veya küp kömür / oak coal or coconut coals

Yanma Eğilimi / Heat disposition
Düşük / Low

Puanlama / Score
Koku / Smell : 80
Aroma / Flavour : 90
İçim süresi / Longevity : 90
Duman / Smoke Density : 90
Ağırlık / Buzz : 75
Genel Değerlendirme / Overall : 83

Yorum / Comment 
Ürünün öncelikle siyah renkli olduğunu söylemeliyim, bu durum dark leaf tütün kullanılmasıyla mı ya da harmanlamada kullanılan maddeye göre mi bilmiyorum. Kutuyu açtığınızda sizi ağır bir koku karşılayacaktır, hemen pişman olmayın :) Starbuzz ile ilgili kimileri koku ile tat bire bir aynı derken kimileri ise koku ile tat farklı oluyor diyor bana sorarsanız bu aromadan aromaya değişiyor nitekim doğrusu da bu. Ürün her ne kadar isminden de anlaşılacağı üzere kahve aroması olarak satışa sunulsa da ben direkt olarak kahve tadını alamadım, bilirsiniz kervansaray kahveleri olur ve içine kahve ile birlikte her şeyi koyarlar ve kahve tadını alamazsınız bu da biraz öyle olmuş. Ağırlıklı olarak çikolata, vanilya karışımı bir tat alıyorsunuz ve güzel bir içim sunuyor, bu tarz tatları sevenlere tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder