ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR :)

ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR :)

8 Aralık 2018 Cumartesi

Adalya Blue Ice İncelemesi (Review)



Marka/Brand
Adalya Tobacco

Gramaj / Weight
50 gr
200 gr
1 kg

Aroma / Flavour
Yaban mersini, mentol
Blueberry, menthol

Lüle / Hookah Bowl
Kil veya Toprak lüle, Folyo-Yanmaz ve Lotus 
Clay Phunnel or Soil Bowl, Foil and Lotus

Kömür / Coal
Küp kömür / Coconut coals

Yanma Eğilimi / Heat disposition
Düşük / Low

Puanlama / Score
Koku / Smell : 80
Aroma / Flavour : 70
İçim süresi / Longevity : 85
Duman / Smoke Density : 80
Ağırlık / Buzz : 75
Genel Değerlendirme / Overall : 75-

Yorum / Comment 
Adalya'nın yaban mersini aromaları arasında sanırım en çok tutulanı olan Blue Ice'ın da beklentimin altında kaldığını söylemeliyim. Kutuyu açtığınızda aldığınız koku fresh bir yaban mersini kokusu, içimde de bu koku direkt olarak hissediliyor ama sanırım bu tarz tatlar bana bazen fazla fresh gelebildiği için midemi bulandırıyor ve bayıyor, dolayısıyla da sonuna kadar bir içim gerçekleştiremedim. Bu ürünün mentol yerine naneli olan versiyonu var ancak henüz açmadım, onun daha başarılı olacağını düşünüyorum.

Yaban mersini aromasını sevenler için öncelikli tavsiyem Mazaya ve Al fakher ama mentollü bir alternatif arıyorsanız bunu da deneyebilirsiniz, çünkü benim beğenmeme sebebim damak tadıyla alakalı, aroması zayıf değil, dolu dolu hissediliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder