ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR :)

ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR :)

7 Aralık 2018 Cuma

Adalya Cranberry İncelemesi (Review)


Marka/Brand
Adalya Tobacco

Gramaj / Weight
50 gr
200 gr
1 kg

Aroma / Flavour
Turna yemişi
Cranberry

Lüle / Hookah Bowl
Kil veya Toprak lüle, Folyo-Yanmaz ve Lotus 
Clay Phunnel or Soil Bowl, Foil and Lotus

Kömür / Coal
Küp kömür / Coconut coals

Yanma Eğilimi / Heat disposition
Medium / Orta

Puanlama / Score
Koku / Smell : 70
Aroma / Flavour : 50
İçim süresi / Longevity : 85
Duman / Smoke Density : 80
Ağırlık / Buzz : 70
Genel Değerlendirme / Overall : 70-

Yorum / Comment 
Turna yemişi bir böğürtlen türü. Paketi açtığınızda aroma yoğunluğunu hissediyorsunuz lakin ürün bana biraz fazla tatlı ve canlı bir aroma gibi geldi, karışımlarda dahi kendisini çok gösteriyor ve sevemedim, 50 grlık almıştım ve sonrasında stoklarıma tekrar sokmadım. Bu tadı sevenler bir şans verebilirler piyasada pek muadili olmadığı için ama dediğim gibi bana hiç uyan bir ürün olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder